Formular de retur
Returnează produsul pe care nu îl mai dorești în aceeași stare în care a fost livrat. Pentru retur trebuie sa ții cont că ai la dispoziție 30 de zile calendaristice de la data primirii coletului și că produsele trebuie să îndeplinească câteva condiții:
- fara pete cauzate de pigmenți naturali,
- fara urme de uzura, ars, degradat, topit,
- produs cu urme de impact,
- produs cu capac deformat sau pierdut,
- produs a cărui gradații/marcaje au fost șterse,
- să conțină toate componentele, accesoriile.
În cazul în care vrei să returnezi sau să schimbi un produs, transportul este suportat de catre Dvs. Pentru returnarea produselor este necesar sa completezi un formular de retur, care se adaugă în interiorul coletului.
Recomandăm ca la preluarea coletului să acorzi atenție următoarelor:
Toate expedițiile noastre beneficiază de serviciul „Deschidere la livrare”.
În cazul produselor deteriorate se face proces verbal de către curier. Vă rog să folosiți acest serviciu, deoarece, firma SC FANBERG SRL nu va putea face înlocuirea produselor deteriorate în timpul transportului, dacă procesul verbal lipsește.
Pentru probleme legate de primirea unui produs gresit, așteptăm sa ne contactați prin email, pe adresa: contact@etupperware.ro Costurile de retur pentru situațiile prezentate mai sus (nu și în cazul renuntării la cumpărare) cad în sarcina magazinului nostru.